Informacije:+385 91 263 0267

Apache TUWAN MX3

Usporedi

Opis

Apache TUWAN MX3, 17,5Ah baterija, vojna zelena i tamna zelena

Popularni brdski bicikl za svakodnevnu upotrebu na terenu ili cesti

Novi brdski električni bicikl Apache Tuwan MX3 17,5Ah baterija je s potpuno redizajniranim aluminijskim okvirom, integriranom baterijom, novim zaslonom u boji i jakim središnjim Bafang M400 pogonom s vrlo visokim okretnim momentom. Odlična prednja vilica, precizni zupčanici s devet stupnjeva prijenosa i široke gume s 29“ kotača osiguravaju da uživate u terenu kao nikad prije. Pomoću snažnog električnog motora lako ćete savladati sve prepreke koje se na terenu pojave. Komfor osigurava ne samo odlično podešena geometrija nego i bogata osnovna oprema sa zračnim amortizerima, hidrauličnim disk kočnicama i stabilnim kotačima.

Ključne značajke Apache TUWAN MX3:

  • potpuno redizajnirani aluminijski okvir s originalnim profilima glavne cijevi i donjom cijevi s integriranom baterijom
  • izuzetno snažan centralni motor Bafang M400 s nazivnom snagom od 250W i maksimalnim okretnim momentom do 80 Nm
  • mogućnost prilagodbe upravljačkog softvera, uključujući povećana ograničenja brzine
  • Apache Power SP2.1 ukupnog kapaciteta baterije 17,5 Ah (630 Wh)
  • SR Suntour XCM HLO DS  s lock out funkcijom i 100 mm hodom i ručicom na volanu
  • Čvrsti 29″ kotači proizvođača Remerx Rocky Disc širine 21mm i Impac Smartpac 29 x 2,25″ gume
  • 9-brzinski Shimano Altus
  • Shimano hidraulične disk kočnice 180mm
  • profilirane aluminijske pedale s aluminijskim polugama
  • kvalitetne komponente tvrtke Shimano, uključujući hidraulične disk kočnice
  • više informacija na “Komponente”

 

Pogledajte i ostalu ponudu brdskih bicikala na našoj stranici.

Dodatne informacije

Veličina okvira

19"

Veličina kotača

29"

Brzina

1×9

Težina

22,3 kg

Domet (km)

do 150 km

Okvir materijal

Alloy 6061 (aluminij)

Vilica prednja

SR Suntour XCM HLO DS, 100 mm

Pogon

Bafang M400

Elektromotor

Bafang M400

Baterija

Apache Power SP2.1 17,5 Ah (630 Wh)

Zaslon (display)

TFT Colour LCD

Ručica mjenjača

Shimano Altus M2010

Stražnji mjenjač

Shimano Altus M2000

Stražnji zupčanik

Shimano Deore HG200

Lanac

KMC X9

Kočnice

Shimano MT200

Osovina stražnja

Shimano TX505

Obruči

Remerx Rocky Disc

Vanjska guma

Impac Smartpac 2,25"

Volan

Spec Phase 720 x 31,8 mm

Lula volana

Spec Phase 60 mm

Cijev sjedala

Spec 30,9/400 mm

Sjedalo

Selle Royal 1216 HRN

Boja

TAMNO ZELENA, VOJNA ZELENA


Pogon bicikla

Srce ovog modela je iznimno snažan Bafang M400 električni motor s nazivnom snagom od 250W i maksimalnim okretnim momentom do 80 Nm. Motor se ugrađuje pod kutom od 40 stupnjeva te sa na taj način postiže ne samo  sportski izgled nego prije svega poboljšane vozne karakteristike kroz neravni teren. Postavke motora mogu se lako mijenjati pametnim softverom u bilo kojem trenutku, uključujući povećanje ograničenje brzine.

.


Baterija

Na okviru bicikla je montirana  nova Apache Power SP2.1 17,5 Ah (630 Wh) baterija s dometom do 150 km sa jednim punjenjem. Bicikl je opremljen pametnim upravljačkim sustavom koji štiti bateriju od pregrijavanja, kratkog spoja ili prekomjernog punjenja. Ukupni domet ovisi pored kapaciteta baterije i na profilu staze, težini vozača i načinu vožnje.


Kontrolni zaslon (display)

Sve informacije o vožnji prikazuju se na višenamjenskom TFT Bafang C18 zaslonu u boji koji se nalazi izravno na upravljaču. Pored odabranog načina vožnje, na zaslonu se prikazuju i vrijeme, brzina, udaljenost i stanje baterije. Za upravljanje prikazom, kao i cijelim električnim sustavom, montirana je kontrolna tipka na lijevoj strani volana uz poluge kočnice. Nova oprema  je USB priključak za punjenje mobilnih uređaja.


Oprema

Detalj sofisticiranog aluminijskog okvira nadopunjuje SR Suntour XCM HLO DS s hodom od 100 mm i ručicom za zaključavanjem na volanu. 29″ kotači ugrađeni su na glavčine Shimano Altus i Remerx Rocky Disc aluminijske naplatke. Sustav pogona sastoji se od aluminijske pedale Altus,  Shimano Deore mjenjačem i kasete sa devet brzina. Shimano MT hidraulične disk kočnice s diskovima promjera od 180 mm. Bicikl je opremljen kvalitetnim dijelovima proizvođača Spectro  (volan, sjedalo, pedale)


tuwan-mx3-deep-green

tuwan-mx3-deep-green

Značajke bicikla

Temelj ovog modela je potpuno redizajnirani aluminijski okvir s integriranom baterijom, unutarnjim vodovima za struju i vrlo agresivnim oblikovanjem. Geometrija okvira izrađena je za sportske, dapače i maratonske vožnje preko šumskih i poljskih staza svih vrsta. Zahvaljujući odabranom promjeru naplatka, kotače lako prevladaju prepreke i unatoč relativno oštrim zavojima, ostaje stabilan čak i pri većim brzinama. Kombinacija kratke lule volana i širokog upravljača pomaže upravljanjem. Sportska sjedala s udobnim i mekim ergonomskim držačima pridonosi odličnom konceptu vožnje

Recenzije

  1. :

    Daklem, kupljen prije 10 dana. Napravljeno kojih 120km do sad. Baterija odlična. Imam uključeno 5 modova pomoći. Domet na najjačem modu je kojih 80km. Neki dan isprobano- napravljeno 47km uz savladavanje kojih 1000m nadmorske visine, na displayu mi pokazuje range od još 33km. Motor ima poprilično momenta, pa ako se malo čovjek zaigra, na blatu i šljunku lako dolazi do proklizavanja zadnjeg kotača, tako da oprezno s tim. U modu 5 do 25km/h se stiže u par zamaha pedala. Dalje, zadnji mjenjač je Altus i to bi moglo biti malo bolje, jer imam osjećaj da mu fali dosta preciznosti. Treba ga vjerojatno još malo podesit, pa onda valjda neće biti štekanja između 4-te i 7-me brzine. Ak se nastavi, vraćam bajk na garancijski servis. Prednji pvjes odličan, stvarno dobro guta neravnine. 180 mm diskovi solidno koče, al treba malo pripazit na oštrijim asfaltnim nizbrdicama, jer bicikl ima 23kg i osjeti se težina. Smatram da bi 200mm prvi disk bio puno bolji izbor, ali s obzirom na cijenu, smatram da će ovaj bike uskoro biti best buy u klasi, kolko god ljudi bili skeptični prema Bafang-u. Udobnost- solidna. Malo tvrđe sjedalo je standard u toj klasi, široki volan ima udobne gripove, ugodan položaj sjedenja ne umara vozača. Da napomenem, navedeno je da ima lock prednje vilice na volanu u opisu bicikla- nema, ima na vilici.
    Plus: domet, jak elektromotor, položaj sjedenja, atraktivna boja, udobnost, reaktivnost
    Minus: slabije kočnice, mjenjač, nema locka prednje vilice na volanu

Dodajte recenziju

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

Povratak na vrh

Vaša košarica